רווחה

מטרת העל של המחלקה היא ליצור לסטודנט סביבת לימודים נוחה ואידאלית, ולדאוג לשיפור החוויה הסטודנטיאלית בקמפוס ומחוצה לו.
המחלקה מספקת לסטודנט מעטפת שירותים לשיפור רווחתו בתחומי פעילות שונים ומגוונים. הכרה מקרוב של שגרת היום הסטודנטיאלית והקשבה ופעולה לפי צורכי הסטודנטים. במסגרת פעילות המחלקה השוטפת נבחנים וממומשים רעיונות חדשים, תוך חשיבה מתמדת על שיפור הקיים. בין הנושאים – תחבורה ציבורית, חניה ברחבי הקמפוס, אלטרנטיבות לקפה מוזל, השאלת ציוד ושיפור והוזלה של שירותים שונים בקמפוס.

הטבות

בא לנו לעזור לכם לקבל הכל בצורה הטובה ביותר, הזולה ביותר והמשתלמת ביותר! בשביל זה אנחנו דואגים תמיד למצוא הטבות שוות וכולן מרוכזות כאן!

השכרה
וחידוש לוקר

למה סתם לסחוב? האגודה מציעה השכרת לוקר למשך כל התואר! בינינו? אין מה להיסחב עם ציוד כבד.

האגודה מספקת שירות השכרת לוקרים לכלל המחלקות, לתקופת של שנה עד 4 שנים ובעלות משתלמת במיוחד. רוצים לחדש את השכרת הלוקר? צריכים לדווח על בעיה? ריכזנו לכם הכל ממש כאן!

לפניכם מערכת פניות להגשת בקשה להשכרת לוקר – לאחר מילוי הטופס, יש לגשת למשרד האגודה וליצור קשר עם מזכירת האגודה על מנת להשלים את תהליך הסדרת התשלום עבור השכרת הלוקר.

אנו פועלים ללא הרף בכדי להגדיל את היצע הלוקרים ברחבי הקמפוס. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה, בקשה או טיפול בתקלה. מחלקת רווחה [email protected]

*חשוב לקרוא לפני השכרה

ייעוץ משפטי

עורך הדין של האגודה לשירותכם!
זקוק/ה לייעוץ משפטי? קיבלת דו“ח שלא בצדק? זקוק/ה לחתימה של עורך דין? יש למי לפנות! ייעוץ משפטי ראשוני בחינם!

עורך דין האגודה ישמח להעניק לכם ייעוץ משפטי ראשוני חינם במידה ונקלעתם לצרה או שאתם שוקלים לפנות לערכאות משפטיות.

עורך הדין מגיע בתחילת השנה לקמפוס לטובת חתימה על מסמכי הארנונה הנדרשים לקבלת הנחת סטודנט מהעירייה.

כדי להגיע לעורך הדין יש לקבוע תור דרך משרד שירותי האגודה, באמצעות פניה פיזית או טלפונית 03-6110018 או בטופס.

מחסן השאלות

ניתן דרך האגודה להשאיל מחשבונים, מילוניות אלקטרוניות, מחשבים, מכונות תפירה וציוד נוסף בחינם או בעלות סמלית לתקופות המבחנים ולאורך הסמסטר- באופן חד פעמי או מנוי סמסטריאלי בשלושה צעדים פשוטים!

שימו לב! איחור יגרור קנס של 30 ש“ח ליום. מספר סידורי של הפריט יסופק באגודה בלבד.

דיווח תקלה

מיקרו התקלקל? נגמרה הבמבה במכונת חטיפים?
דווחו לנו על כל תקלה שמצאתם – מבטיחים שנטפל בהקדם!